torsdag den 11. juni 2009

Netto når det er bedst !

Jeg var en tur i netto. Og der fandt jeg det ultimativ toiletpapir. Kvaliteten var udemærket, Prisen ok. Og så havde det indbygget en opdragende effekt, som jeg har savnet i rigtig mange år. Alle der har børn, ved at forbruget af toiletpapir er enorm. Måske ikke de første år. For der er det en kamp at få dem til at bruge papiret...... Men jeg skal lige love for at de får det lært. En meter eller to pr. bommelum er ikke unormalt. Ikke at de ikke skal være hygiejniske, men at der både skal bruges formuer og at faldsstammen skal have en månedlig forstoppelse kan ikke lige være meningen. Og så var det at Netto kom med en genial ide. Centimermål på papiret. Kom lige an !!! Nu er der da syn for sagen omkring forbruget. Men der er nok langt til at knægten stolt kommer ind i stuen og proklamerer: "Jeg brugte kun 14 cm denne gang".

Ingen kommentarer: