torsdag den 18. juni 2009

Facinerende handelstalent - Får nu af stokken !

Han er ikke bare en handelsmand. Han er en hel institution. Jeg har fulgt hans gøren og laden i mange år. Og hver gang jeg har været på marked. Og Låsby Svenden er til stede.... Ja, så har jeg stået i lang tid og set på hans salgstalent. Meget negativ kan man sige om manden. Men han er gudsbenådiget med et handelstalent, som er vokset direkte op af den jyske muld. Jeg er vildt fascineret Han kunne sælge en hundelort, bare den var pakket fint ind ! ..... Selvfølgelig har han også lavet meget skidt. Udnyttet social dårlig stillede, snydt kommuner, om gået loven og opført sig som herremand. Og for det bliver han nu ordentlig straffet. Erklæret konkurs af retten i Viborg . Med en skattegæld på mere end 43 millioner. Svendsen siger selv, at sælger han de par hundrede ejendomme i dårlig stand, som han har spredt rundt i landet. Og trækker den sidste seddel op af lommen, så har han stadig en gæld på 15 millioner. ..... Aaaaahhhh !!! Kan det nu også passe !! Lur mig om der ikke er flere lommer i hans bukser, hvor der ligger lidt flere sorte penge ! Det eneste man ikke kan tage fra ham, er hans handelstalent. Så han kommer sikkert stærkt igen. " PS: Jeg har engang købt et tæppe af Låsby Svendsen. Vi startede med 1600 kr. - Jeg fik det for 850 kr. Et godt nedslag, Men jeg følte mig stadig snydt, da jeg kom hjem !

Ingen kommentarer: