mandag den 1. juni 2009

Kastrup lufthavn

Så kom dagen, hvor konen skulle afsted til Montebello i Malaga på et genoptræningsophold. Vi kørte tidlig fra Skodborg og landede i Kastrup kl. 10.00. Her tjekkede vi ind ( Jeg har fløjet en del med mit tidligere arbejde ) Så jeg var hjemmevant med måden at taste sin egen billet. Men når man stod og betragtede mange af de andre passagerer, så er det virkelig svært for mange. Selvfølgelig er der en mening med galskaben, men her taler vi om en hel flyver fuld af folk der skal til genoptræning. De har ikke lige overskuddet til at klare en hektisk terminal, mange lyde, meget nyt og så lige få tastet sin billet. Jeg hjalp et par stykker, men måtte dog forlade resten, da min kone jo også skulle følges til gaten. Her burde SAS / Spanair være så servicemindetr, at de satte en ansat til at hjælpe med billetten og hjælpe til at få de svagtgående transporteret til det rette sted.

Ingen kommentarer: