tirsdag den 9. juni 2009

Hammelev Cross ½ marathon !

Jeg måtte lige ned og tage 21 km. i området omkring Hammelev i søndags. Nu da er jeg begyndt at komme i byen flere gange ugentlig, fordi jeg har fået HSE ansvaret for en fabrik i byen. Og så ville det da være dumt ikke lige at løbe med. Vi var ca. 100 til start. Vejret var perfekt. og jeg var rimelig klar. Dog kunne jeg godt se på ruteoversigten, at det med Cross var ment alvorlig. Og jeg skal love for at det gik op og ned. Det var ikke lige det jeg have regnet med. Men hvad.... Nu var jeg kommet - havde betalt og fået nummer på. Så det var bare ud over bakkerne. Og turen var rigtig positiv. Jeg anede ikke at de havde et så flot et område mellem Vojens og Hammelev. En skov fyldt med bakker, med stor afveksling i beplantningen, og med vand alle steder. Der må jeg tage frue hen til en skovtur. Nå... Jeg kom ikke først ind. Langtfra. Men en tid på 1,36 var slet ikke ringe i det terræn. Og jeg kommer helt sikker igen. Jeg var rimelig imponeret af en ældre herre ( 63 år ) Vi løb og trak hinanden fra ca. 8 km og til mål. Jeg måtte sætte en spurt ind allerede ved de 20 km. for at være sikker på at slå ham. Hvis bare jeg kan løbe så godt, når jeg bliver 63. Så vil jeg være taknemmelig.

Ingen kommentarer: