mandag den 17. august 2015

Værste monster !

Her er nok den mest skrækslagende oplevelse man kan komme ud for. Verdens største haj er filmet og du kan se den HER -  En Stor hvid haj, som man endda kan se at en af dykkerne giver en "High Five" på finnen. 
 
Jeg ved godt at disse film og mange andre haj historier er med til at piske en stemning op, så vi er ved at udrydde denne race. Men alligevel........ Jeg ville under ingen omstændigheder møde dette monster.  - I samme omgang kan jeg også vise at den strand der ligger lige ud for det hotel jeg benytter i Brasilien ( Når jeg er på vores fabrik i landet ) Er mellem top 5 på listen over farligste strande. Jeg har endu aldrig været i vandet. Det nærmeste jeg kommer er at løbe langs vandet og holde øje med de mange surfere der ligger ude i bølgerne. Se HER  - Hvad jeg så skal gøre, hvis jeg ser en der bliver angrebet...... Det vil jeg slet ikke tænke over !

Ingen kommentarer: