tirsdag den 14. oktober 2014

Aberne er tilbage !



Så  er aberne tilbage på hotellet - Da jeg ankom, så jeg at der var hængt flere skilte op, som advarede mod aberne. De var farlige - De kunne bide og man kunne få alverdens sygdommen, hvis man blev bidt.


Der stod også at man ikke måtte fodre dem - Da de kunne finde på at springe over på ens hånd. ( Og derved tage en bid af ens finger )


Jeg syntes nu ikke de så så farlige ud. ( En slags Pippi aber ) Men jeg kunne tage fejl. De var helt med på at sidde stille mens jeg tog billeder. Og de var voldsom fokuseret på en dame der stod med nogle brødstykker.


Hotellet huser forskellige andre dyr. Store firben - Tudser og edderkopper. Og min lille bungalow er til tider invaderet af myrer af en anseelig størrelse.

Det eneste der virkelig generer mig er myggene. Ikke fordi der er så mage, men fordi området er indenfor malaria zonen og et enkelt forkert stik kan overfører denne sygdom. Det er ikke i dagtimerne det er værste. Men når mørket falder på bliver myggene tiltrukket af lyset og så er det virkelig skidt. Jeg har heldigvis  ikke endnu fået nogle stik.  

Ingen kommentarer: