torsdag den 27. juni 2013

Ubemærket vokseværk !

Jeg plejer ellers at gå og sige, at jeg har en mindre bil. ( Hvilket en DS3 faktisk også er) - Men jeg bliver konstant overrasket over, hvor meget biler over tid er vokset. Ikke meget hvert år. Men nok til at en lille bil i dag er væsentlig større en en lille bil var da jeg var ung. Jeg fik virkelig syn for sagen forleden dag. Her kan jeg til at parkerer ved siden af en Morris Mini / Stationcar. Datiden minibil, som ovenikøbet kunne kalde sig Stationcar. Altså lidt større en en lille bil. Men se den lge sammen med min. - Konen og har faktisk haft en Morris Mini / 850. - Man kan blive helt svimmel over at vide, at vi kørte landet tynd i sådan en lille æske. Og vi havde ovenikøbet en barnevogn med på taget og alt baby grej + baby på bagsædet. Py-ha-da !

Ingen kommentarer: