fredag den 7. juni 2013

Positiv overrasket over kommunens service !

Forleden fik  jeg tømt min skraldespand af vores lokale skraldemand. Han kom ikke på den dag kommunen havde reklameret med - Han kom ret sent på dagen og han så ud til at have vældig travlt. Han løb rundt om bilen med gadens skraldespande. Og når de blev løftet op af bilen hydrauliske arm gik den med fuld fart. Faktisk så hurtigt at det gav en ordentlig brag når spanden ramte kanten af lastbilen. Og netop på grund af disse brag kiggede jeg lige en ekstra gang på spanden da han skraldemanden var kørt.
 
Jo, rigtig..... Spanden havde taget skade - (Se billedet) - Låget var revnet hele tre steder. Først ærgrede jeg mig over hans behandling, men blev dog ret hurtig praktisk og gik ind på Vejen kommunes hjemmeside. Her fandt jeg et sted, hvor man kunne anmelde skader på min skraldespand.
 
Og minsandten om ikke jeg dagen efter fik en mail fra kommunen - med en helt eksakt dag for, hvornår de vil komme og reparerer min spand. Fantastisk service - Og super hurtig. Her blev jeg virkelig positiv overrasket.

Ingen kommentarer: