søndag den 2. juni 2013

Skide svaler !

Normalt er jeg rigtig glad for naturen. De mange facetter - De mange oplevelser - De mange glæder som altid gør mig i godt humør. Men.......... Jeg er dog kommet i et forfærdelig dilemma ! - Der er et svalepar, som er ved at flytte ind i min garage. De er rigtig flotte og jeg kan komme meget tæt på dem, uden at de bliver skræmt. De synger flot og flyver tæt forbi mig, når jeg går rundt inde i garagen. Men de skider også en del. Deres skiden ligger på alting. Værktøj - cykler og på min bil. Jeg kan huske fra min Arla tid, hvor der var rigtig mange svaler omkring mejerierne, at deres skiden er meget ætsende. Altså laver det også mærker på tingene - ud over at det ser træls ud. Jeg har vedtaget at pille deres rede ned - Hvergang der er gået 2-3 dage. På den måde må de blive træt af mig, og jeg tager reden så tidlig at de ikke når at lægge æg.

Ingen kommentarer: