onsdag den 5. juni 2013

Ko forskrækkelse i Billund !

At man kan lave så meget ballade over en flok flotte Skotske højlandskvæg er næste uforståelig. Jeg ville elske at have disse smukke dyr gående tæt på min bolig (Jeg har heldigvis en ordentlig flok gående tæt på en af mine løberuter) - Men det er typisk dansk ligusterfascisme.

Beboerne er kede af at disse dyr kommer til at gå på en område der i forvejen ejes af kommunen - Er kede af  en både økonomisk og naturmæssig forsvarlig afgræsning - Og samtidig flot at se på.

Beboernes eneste agument er at de så ikke kan gå tur på engen - eller at de ikke kan lufte deres hund på engen. - Hvor tynd er lige den agumentation ! - Området bugner af stier - legepladser og luftningsmuligheder for hunde. Der burde være rum for kvæget, hvis beboerne bare var en lille smule åbensindet. - Men det er nok ligusterhækkens eller Mig selv og mine kulturen der slår igennem.

Ingen kommentarer: