mandag den 1. april 2013

Konen bliver 50 !



Ja.....Det skulle jo komme. Konen runder de 50 år. Hun har inviteret en stor del af vore venner. Og lejet det lokale spejderhus. At hun fylder år den 1. april har vi lavet meget sjov med over tid ( Aprilsnar ) - Så den del vil jeg springe over. Jeg vil nøjes med et tillykke med dagen og sige at hun stadig er en kvinde i den bedste alder. - - -  For den bedste alder er altid dem man lige nu oplever, ellers ville livet nærmest blive uudholdelig.
En af mine, meget unge kollegaer, blev for nylig 30 år. Og han proklamerede frisk: " Fra nu af kan det kun gå ned af bakke"..... Jeg fik faktisk rigtig ondt af fyren. Er han heldig lever han ca. 50 år mere. Og det var da godt nok en lang nedtur.
Jeg tror man skal leve i nuet, når man taler alder. For det jeg mente var det ypperste at nå da jeg var 20 år..... Er langt fra det jeg syntes er toppen som 50 årig. Kan man finde succesen i det man laver i dag, så er man altid i den bedste alder.

Ingen kommentarer: