søndag den 5. august 2012

Ny cykel !


Så fandt jeg mig en ny cykel. Efter at den gamle MTB var blevet stjålet på ferien i Kroatien. På gul og Gratis var der en fyr som havde fejlkøbt en god cykel. Her slog jeg til. Næste ny (Kun kørt et par måneder) - Med kvittering og stadig 1½ års garanti.  


De tekniske data:
Håndbygget MTB fra Jensen Cykler - 18", 2x10 gear. Carbon ramme m. RockShox Dart 2 gaffel. SRAM X9 Truativ gruppe, Elixir skivebremser, 2x10 garniture m. 42/28 klinger. Fulcrum Red Metal 5 m. Racing Ralph foldedæk. Vægt ca. 10,5 kg.  - Prisen: 10.400.-  Sælger havde heldigvis taget toppe af nyprisen, så jeg fik meget for pengene. Nu skal jeg lige blive dus med "dyret" - Og kørt nogle kilometer for at finde den rette indstilling på sæde/styr/bremser. Så er jeg flyvende igen. Og så skal man ikke være blind for at nyt materiel altid giver et ekstra psykologisk kick.



Ingen kommentarer: