torsdag den 12. juli 2012

Smerte helvede - og elendig humør !

Det er simpelhen noget af det mest ubehagelige jeg ved - TANDPINE - I sidste uge havde jeg en tand der godt kunne mærkes, så jeg var ved tandlægen. Plumpen var løs, så jeg fik en ny sat i. Jeg syntes at det gjorde noget ondt og spurgte om vi ikke skulle slå nerven ihjel, da plumpen var virkelig tæt på. - Tandlægen sagde dog at det nok skulle gå - godt !
Og gå - det gjorde det også - Men godt ! - 
Ugen startede med at det gjorde noget ondt - så blev det langsomt værre. Og tirsdag var et helvede. Jeg kunne ikke spise noget. Åd Pinex som slik og kølede konstant min tand med koldt vand. Efter 1½ døgn i smerte helvede, hvor min lunte bliver meget kort - Og jeg glemmer mine gode maner, fik jeg en tid ved tandlægen. Denne gang døde nerven. -  Og efter en aften med lidt "eftersmerte" + en god nats søvn var jeg tilbage ved mit gamle jeg. Det er utrolig så meget ens humør forandre sig - Hvor meget ens opgaver bliver ligegyldige - Hvor meget man kan have ondt af sig selv. - Altsammen på grund af en lille bitte smule betændelse i en nerver der ikke er større end en lille flue.

Ingen kommentarer: