torsdag den 19. juli 2012

Farvel kære MTB !


Jeg skulle bare være væk fra min MTB i en kort stund, så blev den stjålet. Efter en lille rundspørge mellem feriehusene, kunne jeg forstå, at der var kommet en lokal udseende ung forbi vores mobil home. Lige pludselig sprang han på min cykel og spurtede væk. Sådan noget ærgrer mig voldsom. Jeg ved godt at den burde være låst. Og at jeg ikke skal stille en dyr cykel lige foran huset, som en slags ”tag selv bod” – Men det er dæleme også frækt at man direkte går på tyve jagt mellem turisterne, for at se om der skulle være noget at stjæle. – Jo, jeg har forsikring – Og cyklen var da heller ikke ny – Men dog opgraderet flere gange. Nu håber jeg i mit stille sind at knægten en dag bliver taget som tyv. Eller endnu bedre, at han vælter og slå sig gevaldig på min cykel. Den er vinklet så hårdt på sæde og styr, at den kan være svær at styre.

Ingen kommentarer: