tirsdag den 24. juli 2012

Afslappet stress !


Kan man blive stresset af ikke at have noget at lave
 ? – Kalder man det bare rastløshed ? – Ikke dermed sagt at jeg ikke nyder ferien, for det gør jeg. Men alligevel kan jeg få en slags uro i kroppen når vi ligger på stranden og laver absolut ingenting. Jeg prøver ellers ele tiden at holde mig lidt i gang. Alle dagens gøremål bliver nærmest udført i slowmotion (Derved fylder de lidt mere tid) – Jeg kan godt rydde op i vores mobilhome to gange på en dag, selv om det ikke er nødvendig. Jeg får skam også trænet hver dag.  Uden at have lagt mærke til det, så har jeg nok oparbejdet så højt et tempo i hverdagen, at der er rigtig langt ned til et fornuftig ferie niveau. Jeg har da heldigvis hele tre uger til at komme derned. Så jeg skal nok få slappet af.

Ingen kommentarer: