lørdag den 25. februar 2012

Tattoo programmer er for ensigdig !

Har lige set et af de tatoveringsprogrammer, som vises på TV3+ ( Tattoo Salonen ) - Jeg er ikke voldsom imponeret, men må også erkende, at disse koncept programmer normalt ikke løfter sig op til andet en semi interessant ( For mig ligner det et dansk kopi af det amerikanske program LA - Ink ) - Bare med udgangspunkt i The old barber shop i København.
Det jeg dog syntes er forkastelig, er at tatoveringer ( I alle afskygninger ) bliver forherliget. Og at konsekvenserne af en tatovering næsten ikke bliver nævnt. - Hudskader - Allergi - Mulig kræft problemer og endnu værre - Tatoveringer, som nok kan være flotte lige nu, men som bliver en hæmsko senere i livet. Det burde man bruge mere tid på, i stedet for at lægge udsendelsen op som en lang reklame for tatoveringer. ( PS: Jeg har selv en tusch, og har hverken haft problemer eller fortrudt mit valg - Så jeg er ikke bare " hellig" i min mening )

Ingen kommentarer: