søndag den 12. februar 2012

Bake off - Take off !

Hver weekend, når jeg er hjemme, går jeg til den lokale Daglig Brugs for at hente et friskbagt franskbrød ( Bake off ) - Jeg er nærmest så trofast at de kan sætte klokken efter mig, når jeg entre butikken kl 7.00.
For nylig skiftede butikken bestyrer, og så må jeg nok sige at trimningen fra butikkens side er gået voldsom ned. Nu kan man opleve at bake off brødet ikke er færdig til åbningstid. Og franskbrød bliver prioriteret i anden række, så de først er færdig omkring kl. 7.30.
Det irriterer mig grusomt. Eneste grund til dette er dårlig planlægning og / eller sløset trimning fra personalets side. Godt nok smiler ekspedienten og siger: Vi har varme rundstykker - Eller du kan vente små 15 minutter, så er franskbrødet færdig" - Men hør nu her - Jeg kommer for at købe franskbrød. Ikke for at cirkulerer rundt i butikken i flere minutter - Ikke for at købe rundstykker ! - Nu må jeg hellere tjekke vores tankstation ud. Det kunne jo være at de havde en bedre service. ( Billedet er indsat og har intet med Skodborg Daglig Brugs at gøre. )

Ingen kommentarer: