torsdag den 3. december 2009

Ønskelisten ligner sig selv - Næsten !

Så er kravet fra resten af familien der igen. Skriv lige en ønskeliste til jul. Så vi ved, hvad du gerne vil have under træet. Jamen hvad skriver man ?? - Rammen er mellem 100 - 500.- kr. Jeg har jo basisk set alt det der behøver. Og mangler jeg noget, så køber jeg det bare. ... Nå, jeg har lavet en liste med det sædvanlige: Skjorter, underbukser, barbersprit og cd med musik. Så skal jeg bare se overrasket ud den 24 december. Så klare jeg nok også dette års krav. I år har jeg har dog prøvet at skrive noget unormalt på listen: Et fem tonet horn til bilen eller en sports udstødningsrør. ( Så bilen kan lyde som er sportsvogn. ) Det kommer nu nok ikke under træet. For så vil jeg virkelig blive overrasket. Det jeg ønsker mig allermest er en glad og tilfreds familie. Hvor fred og samhørighed er i højsæde. Og så ønsker jeg at min familie er raske og har lysten til livet. Men siger jeg det til de andre, så vrisser de nærmest af mig og siger: "Det kan altså ikke pakkes ind, så det kan du ikke ønske dig!".

Ingen kommentarer: