lørdag den 26. december 2009

Den blå hund - og en masse rengøring !



Nu er vores hund ikke den største skønhed. Det er en blanding af Pomeranier - Dansk/svensk gårdhund - Welsh Corgy og Fox Terrier. Eller på mere mundret dansk, en quatro. Den er meget omgængelig. Gør næsten aldrig og var renlig på rekord tid. Den kan gå tur uden snor og kommer normalt når jeg kalder. Navnet er EMMA, men nu tror jeg at den skal døbes om til den Blå Hund. Pludselig så vi at den lå og tyggede i en kuglepen. Jeg nåede ikke at få penne væk før det var gået helt galt. Dens forpoter er nu helt blå, dens tunge er næsten sort........ Og værre, vores gulvtæppe var fyldt med blå hundepote aftryk. Jeg måtte vaske den i sprit, for at få bare lidt af farve af. Den er taget til nåde igen, men der var et kort øjeblik hvor jeg godt kunne se at vi blev en familie uden hund !

Ingen kommentarer: