fredag den 18. december 2009

Navneforvikling !

Nu skal man ikke udstille sine kollegaer, men denne historie er dog så uskyldig og stadig grinagtig, at den skal offentliggøres. Der er kommet en ny HSE Manager i Indien ( Prasanna Kumar D H ) Han skrev en " God dag " mail til alle os andre HSE manager rundt omkring i verden. Og som en hilsen skrev jeg tilbage til ham på engelsk. Ønskede ham velkommen i LM Glasfiber, og skrev lidt om, hvis han skulle få brug for hjælp eller information, skulle han være velkommen til at skrive / ringe. Jeg kom så til at sætte den danske template under min mail. Startende med Med Venlig Hilsen - o.s.v. - o.s.v. - - - - Og så skrev han tilbage:


Dear Med venlig hilsen, Thank you very much for you kind words!! I am proud to be a part of LM family! - -Kind regards,Prasanna Kumar D H. ''


Jeg var ved at falde om af grin. Godt nok kan man have mange sjove navne, men at hedde " Med Venlig Hilsen" har jeg aldrig hørt før.

Ingen kommentarer: