fredag den 25. december 2009

Hyggelig jul - med drengerøvsgaven !

Så kom vi helskindet over juleaften. Meget hyggelig, med alle traditionerne Lige fra flæskesteg over mandelgave, til dansen om juletræet og gaveudpakningen. Jeg tror at alle fik lige det de ønskede sig. Der var i hver tilfælde mange glade ansigter mellem gavepapir. slikskåle og drikkevarer. Jeg var blevet moppet lidt med at min ønskeseddel var alt for traditionel, så jeg havde oppet mig og skrevet en race udstødning eller et 5 tonet horn på sedlen. Og sørme om ikke det blev til det larmende horn. Så nu kan der rigtig gå drengerøv i min lille C1 racer. Den kan både dytte og spille melodi. Den er måske nok ulovlig, men hvad !!! Det er ren nostalgi, for jeg havde også et horn i min første bil. Som også var en drengerøvsbil.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, vi vil jo næsten gå gennem ild og vand for at gøre dig glad :-)