søndag den 22. november 2009

Så fik tankerne lidt luft !

Så fik jeg lagt en arms afstand til sidste ugens begivenheder på arbejde. En underlig weekend, hvor mange spørgsmål nærmest stod i kø, og svarene blæste i vinden. Alligevel havde jeg en mærkelig let fornemmelse i kroppen. Det var den første weekend i rigtig lang tid, hvor jeg ikke skulle bruge en ½ dag på at forberede til den kommende uges opgaver - Det var weekenden, hvor min løbetur var helt fri for tanker om arbejde. Og weekenden, hvor jeg "spildte" tid på bare at lave ingenting i min garage. Et par mellemleder ringede og vi fik ligesom vendt situationen. Snakken var god medecin for os alle. Jeg ved at de næste uger bliver rigtig svære, men det skræmmer mig ikke. Jeg håber at vi får en værdig og god afslutning. Og at de fleste / Gerne alle / får den oplevelse, at de gjorde deres bedste og jeg var stolt af at være leder for dem.

Ingen kommentarer: