fredag den 6. november 2009

Jeg fik den - Jeg fik den - Jeg fik ondt af den !




Jeg havde, for over en uge siden, købt en muldvarpe saks. Jeg var ved at være rigtig -rigtig træt af, at en muldvarpen var ved at lave hele min græsplæne om til et landskab fyldt med små sorte toppe. Nærmest som et månelandskab. Jeg havde aldrig prøvet denne form for "jagt" før, men det så ikke så indviklet ud. Der var en brugsanvisning sammen med saksen. Den kom straks i jorden, og i dag skulle fælden så tilses. Og ja..... Bæstet var gået i fælden. Den var stendød og så ikke særlig imponerende ud. Utrolig at et så lille dyr kan lave så meget rod i haven. Godt nok var jeg træt af dyret. Men da jeg skulle tage den ud af saksen og droppe den i skraldespanden, gik jeg alligevel lidt ondt af dyret. Den gjorde jo bare det den er sat i verden til. Den var bare uheldig at komme ind på min version af en friseret natur. Og måtte lade livet for denne fejl

Ingen kommentarer: