tirsdag den 24. november 2009

Farvel til en trofast ven !

I dag sagde jeg farvel til vores gamle hund ( Den sorte hund ) Den var efterhånden ved at være godt nedslidt. Den havde tabt en del vægt, tabt nogle tænder og begyndt at hoste kraftig, hver gang den skulle flytte sig fra A til B. Den har haft et godt og aktivt liv og været en del af familien i ca. 12 år. Vi havde talt om, at den ikke skulle lide eller slutte livet med skavanker. Så nu var tiden kommet, eller....... Der er jo aldrig en god tid for sådan noget. Jeg tog til dyrelægerne i Rødding og fik klaret sagen. Og så kan man være nok så meget marcho-man, men man bliver til en rigtig Tude Marie, når man sidder der, med en god ven, der stille sover hen. Den har været en super god ven. Vi har gået rigtig lange ture. Den har hørt på alt mulig snak. Problemer - sorger - forbandelser og alt mulig andet. Og alligevel har den trofast været min ven. Uden at sætte en eneste spørgsmålstegn ved min mening. Vi har fået en ny hund, som har gået sammen med den gamle de sidste tre måneder. Så vi håber at den har lært nogle af de gode manerer. Mine børn kommer også til at savne hunden. Æret være Gismo Bull´s minde.

Ingen kommentarer: