torsdag den 26. november 2009

Når det bittersøde er ok !

I dag havde jeg samlet alle mine folk fra de tre fabrikker, for sidste gang. Jeg var glad for at alle mødte op, selv om de godt kunne have den mening der sagde: " Hvad nytter det ! ". Jeg fik rost dem alle sammen. Det var rart at kunne fortælle hvor meget deres arbejde havde betydet, både for mig og for firmaet. Og at jeg kun havde peget på den vej de skulle, men at det var dem selv der havde bevæget sig i den rigtige retning. Jeg brugte lidt tid på at fortælle dem, hvordan man kom videre på job marked og at de helt sikker kan gå ud og søge med oprejst pande. Jeg har været stolt over at være deres leder og de har alle levet op til mine forventninger. Ja.... Ofte langt over mine forventninger. Jeg kan kun ærge mig over, at jeg ikke havde tid til at lære dem alle bedre at kende. For vi kunne sammen, helt sikker have drevet det meget meget længere, hvis vi havde fået lov.

Ingen kommentarer: