søndag den 1. november 2009

Gasfyret gik en flot service !


Søndag morgen var lidt af en kold oplevelse. Konen mente at gulvet på badeværelset var blevet til en istap. ok, lidt koldt var det, men rolig nu, der skal bare skrues lidt op. Jeg kiggede dog også lige på fyret. Og UPS ! Der var en RØD KNAP der lyste. Straks fik jeg nogle nervøse trækninger i ansigtet, som strakte sig helt ned i min pung. Jeg tænkte
DYRT ! - SØNDAGSTILLÆG ! - MANGE TIMERS VENTEN !
...... Men nej ! Jeg ringede til Syd gas, da deres tlf. nummer stod inde i fyret. På under 3 timer kom en meget service minded montør. Han tilbød straks at vi kom med i en abonnement ordning, og at vi skrev kontrakten inden reparationen Så ville besøget allered være dækket. ( Derved havde jeg allerede sparet 2 - 3 årsabonnement ) Og så skiftede han lynhurtig pumpen, som var gået død. Pumpen skal jeg betale over gasregningen, som først kommer til Januar. Fantastisk service. Og konen fik varme til sine bare tæer igen.

1 kommentar:

gasfyr sagde ...

Godt indlæg. Og en god blog der er her på siden.