fredag den 6. september 2013

Internet kludder fra Telenor !

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige..... 
Ud over AAAAAAHHHHGGGGG ! 
Hver gang man skifter job - Og ens hjemme opkobling til internettet skal skifte til en anden betaler, går det galt. Jeg har ikke én eneste gang prøvet at det gik uden gnidninger.
Og denne gang er det da helt forfærdelig. - Betalingen skulle gå fra min tidligere arbejdsgiver til min nuværende arbejdsgiver. Og denne gang var jeg så heldig at internetudbyderen var en og samme firma. Så jeg var overbevist om at det bare var at dreje på en knap eller trykke på en tast, så var skiftet sket. - Jeg var virkelig overbevist om at jeg ikke kom til at mærke noget som helst.
MEN.......... Sådan er verden bare ikke skruet sammen. Det skal åbenbart være bøvlet og træls. Min forbindelse blev lukket ned den 30. august. - Jeg ringede straks ind til Telenor. Som først nu gik igang med at oprette min nye konto. (Det tager så 3 - 4 dage at oprette en konto) - Fuldstændig uforståelig. De skal jo bare trykke på en knap, så er der hul igennem til mit internet stik. Jeg forstår slet ikke hvordan man kan drive forretning på den måde. 

Ingen kommentarer: