fredag den 13. september 2013

Fantastisk frisk kvalitet !

Ikke langt fra hotellet ligger et lille marked. Det ser ud til at have åben hver dag. Fra omkring 16.00 til 21.00. Det er mest grønsager og andre dagligdags ting, som man skal bruge til den daglige madlavning. Og det ser ud til at rigtig mange går ned og køber friske råvarer direkte til deres aftensmad. De køber ikke ret store portioner og de nærmest smager / lugter / føler på alle varene inden de køber.  Tænk hvis vi andre tænkte så meget på detaljen - Men nej.... Vi køber gerne grønsager i plastikposer - Gerne de billigste og gerne i store mængder (Selv om de ikke holders sig så godt, at vi ofte smider noget ud.... Eller værre - Spiser noget der er under niveau for ordentlig mad.) Jeg ved godt at det tager tid og at spaniolerne spiser så sent at de har den danske "ulvetime" til at købe ind i. - Jeg vil bestemt ikke bytte mine spisetids vaner med spaniolerne. Men jeg ville gerne have mere tid til at kæle for min mad.  


Ingen kommentarer: