lørdag den 6. oktober 2012

50 år med min helt i jakkesæt !

En af mine ynglings beskæftigelser i alderen mellem 13 - 16 år, var at gå i biffen. Og biffen i Lindholm ved Aalborg havde de en gang om året James Bond kavalkade. 10 kroner kostede det, og så var der frit valg af stol i hele salen. Det var endda sådan, at kunne man fremvise 10 billetter - med forskellig dato. Ja så fik man en gratis aften. James Bond kavalkaden var altid når efteråret trådte i karakter og man ikke havde andet af give sig til, så jeg var der flere år i træk. Jeg kan ikke lige skille filmene ad, og kan faktisk heller ikke huske navnene på de forskellige film. Men når jeg nu var med fra begyndelsen, så er der ingen tvivl om at den "rigtige" Bond er Sean Connery - Så kan andre mene hvad de vil. ( Tillykke med fødselsdagen - 50 år. ) - Jeg syntes bestemt ikke det er så længe siden at jeg sad i mørket og guffede pop corn, mens filmen rullede hen over lærredet.

Ingen kommentarer: