søndag den 25. oktober 2009

Købmanden har solgt !

Så har vores lokale købmand solgt sin forretning. Virkelig trist, da han er en flink, serviceminded og meget vellidt person. Altid orden i butikken og altid et smil til alle kunder. Heldigvis har han solgt til COOP. Så vi kommer ikke til at undvære en butik. For det ville være en katastrofe. I forvejen er der stille i Skodborg. Meget er lukket over de sidste 3 - 4 år. Ja - Det lille osteudsalg på det gamle mejeri, får lavet deres ost en andet sted i dag. Banken er lukket og uden at vide det, så tror jeg at skolen planlægger på at flytte overbygningen til Vejen. .... Ok. Jeg er måske ikke den der ligger hele min dagligdags handel lokalt. Og det vil jeg heller aldrig gøre, da jeg stadig vil have friheden til at vælge. Men dette er dog en vink med en vognstang, til at fokucerer mere lokalt.


Ingen kommentarer: