mandag den 19. oktober 2009

DS3 - Citroën !!

Jeg har et stykke tid set efter billeder af den nye Citroën DS3 - Lige den bil, jeg kunne tænke mig skulle udskifte min nuværende mini racer ( C1 - HDI - 1400 ccm ) Ikke at den kører dårlig. Den har faktisk aldrig svigtet mig. Kører gerne over 20 km på en liter diesel. Og kan, med en påpasselig kørsel runde 24 km / Liter. . . . . . Men - Men. Denne DS3 er nu noget for sig selv. En konceptbil, der har fået gade præg. Og med rigtig mange flotte detaljer. Nu skal det nok vise sig, at den bliver " satans " dyr. Og ikke til at komme i nærheden af med en lønmodtager gage. Man man har da lov at drømme. Og så er det jo også sådan, at det er det sidste sted en mand har for sig selv. ( Når man da kører alene ) Man bestemmer selv temperaturen - musikken - om man vil synge med eller bare sidde og se dum ud. Om man vil kører lidt dørtræk og lege Tom K. eller pudse sin miljø glorie og trille afsted som en mand med blød hat. Ligne en 20 årig knægt med seje solbriller eller pille næse, stange tænder eller dytte frejdigt af en pige i vejkanten. Kort sagt - Opfører sig som en mand, der ikke har de dybe overvejelser, inden han laver noget og ret hurtig har glemt det igen !


Ingen kommentarer: