torsdag den 15. oktober 2009

At gå efter målet - så kan vejen godt være lidt lang !

Man skal godt nok være hook på opgaven, hvis man møder kl. 06.00 - tager en hel arbejdsdag, sætter sig i bilen og kører de 600 km til Polen. Løber en tur i den regnvåde by ( Mens mørket falder på ) Sætte sig alene i restauranten og spiser, hvorefter man sætter sig op på værelset og arbejder et par timer mere.......... Nå..... Det går jo nok. Jeg ved at i morgen får jeg et super møde, hvor jeg skal starte et stort Nærved ulykkes projekt på vores fabrik i Goleniów. Det skal helt sikker blive en kick - off de ikke sådan lige glemmer. Og jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at de forstå mig. Også selv om det bliver med en oversætter ved min side. Min HSE kollega på sitet, er også med på opgaven, og han brænder også for opgaven. Så gør det ikke noget at dagen i dag var lidt hård. Maden var for øvrigt meget god og hotellet var perfekt til mine krav. Ren - pæn - ordentlig betjening - almindelig mad - rimelig pris og et trygt sted til min bil.

Ingen kommentarer: