fredag den 1. maj 2009

1. Maj - på torvet i Vejen

Det gode vejr og Open by Night i Vejen havde lokket os til byen. Det skulle mest være for at se på de gode tilbud. Få et par ting med hjem - mærke stemningen og få en øl og en pølse. Og så opdagede vi at Villy Søvndal ville holde 1. maj tale. Det måtte vi da se. Jeg tror aldrig at vi ville stemme på Villy. Dertil er vores verdensbillede nok for forskellige. Men som menneske har jeg den dybeste respekt for manden. Han virker ikke bare seriøs. Han virker oprigtig, og har en meget ærlig fremtoning. Nogle af hans modstander kalder ham " hyggeonkel", hvilket jeg mener er ramt helt ved siden af. Skulle jeg placerer ham som en figur. Ja.... Så ville jeg gerne have ham som svigerfar. En der både kan lytte, give gode råd, og tie stille på de rigtige tidspunkter. Og så ville han være god at dele 2 øl med. - Respekt til en værdig politisk modstander. - Villy har for øvrigt også en Blog.

Ingen kommentarer: