torsdag den 30. april 2009

Arla avisen / Rundt om mælken

Selv om det nu er over et år siden, jeg stoppede ved Arla Foods, får jeg stadig tilsendt deres lokale personaleblad. En lille avis, jeg selv var med til at starte og forme til det den er i dag. Det er sjovt at følge med i deres hverdag. Det giver en slags norstaldisk tilbageblik og man føler sig stadig lidt e del af deres hverdag. denne gang måtte jeg desværre læse om nedskæringer og måske fyringer i nogle af afdelingerne. Dertil kommer en besparelse på vedligehold og kurser. De sidste to ting har jeg altid syntes er som at tisse i buksernefor at holde varmen. Det virker kort, men bliver hurtig værre end det var inden man gjorde sig våd. ........ Nå.. Jeg er stadig glad for at følge med og sender mine tidligere kollegaer i redaktionen en venlig tanke. At de stadig tænker på mig, er jeg faktisk ldt stolt af.

Ingen kommentarer: