onsdag den 20. maj 2009

Netværk er vejen frem !

Var i denne uge, sammen med mit netværk af sikkerhedsleder i Gedser. Rigtig rart at se dem igen og det svingede med det samme vi mødtes. Mogens fra SEAS NVE var vært og havde lagt et godt program. Spisning på Nørrevang i Marielyst og derefter en aften med indlæg og erfaringsudveksling. Og vi fik lavet nogle gode arbejdsgrupper, som kan kører til næste gang vi mødes. Jeg satte mig på gruppen " nærved ulykker " som er et stort mål for min egen organisation. Så jeg håber at kunne trække et par gode ideer ud af mit netværk og få en sparring, der kan flytte mine resultater lidt hurtigere i den rigtige retning. Jeg håber også at de andre kan bruge lidt af det jeg arbejder med. For netop sådan nogle som os ( sikkerhedschefer og noget der ligner ) har brug for et god netværk, som kan hjælpe os med at holde styr på en hverdag med mange spørgsmål.

Ingen kommentarer: