tirsdag den 26. maj 2009

Kan man glæder sig til at blive 50 !!

Ja..... Det kan man godt. Forleden var jeg ude at løbe Askov løbet. En lokalt løb på 8,3 km. Jeg tager det mest som et almindelig træningspas, hvor jeg også lige får rørt konkurrence nerven. Selvfølgelig er der nogle der løber hurtigere ed mig, eller var det da noget skidt fat. Men jeg kan dog stadig holde et godt tempo. ( 34.14 på de 8,3 km ) ....... Men - men, at være 49 år, betyder at man komme i klassen 35 - 49 årig, og så får man lammetæv. Derfor glæder jeg mig til de 50 år. Op i en ny klasse og så er jeg med i første række igen. Jeg var faktisk 6 sekunder hurtigere end vinderen i 50+ ( Som for øvrigt var en klubkammerat fra Vejen tri og motion. Så næste år er det helt sikker at jeg bliver ekstra skarp. Jeg kan allerede lugte podie pladsen.

Ingen kommentarer: