lørdag den 9. maj 2009

DM Duathlon 2009 - God dag !

Aalborg Triathlon klub havde pinden til at afholde Danmarks Mesterskabet i Duathlon 2009. Distancen var 10 km løb - 44 km cykling - 5 km løb. Ruten var lagt omkring en Efterskole ved Støvring. Løberuten var ok, og cykelturen var en 4 gange rundt strækning, med næsten alle former for terræn. Op - ned, teknisk og en lang lige strækning. Mit marathon træning i foråret var ikke lige det bedste udgangspunkt, og jeg tabte da også noget på cykeltiden. Men en 7 plads var ok, i min bog. Dagen var super, mødte mange "gamle" venner og fik udvekslet både sladder og saglig information. Jeg ved godt, at vi er en flok nørder, der laver en mærkelig anstrengende sport. Vi pruster og ser mere døde end levende ud. Vi kæmper, så opkastet står helt oppe i halsen....... Men vi griner også, snakke udstyr, snakker arbejde og alt det andet, som er så "vigtig" i livet. Vi er nok ikke en loge, men det er tæt på. Eneste salt i såret er, at hverken min gamle klub eller den nye var repræsenteret til DM. Det mener jeg er for dårligt. Alle kan klare distancen, så hvis det ikke er en forglemmelse, så må det være lampefeber.... Kom nu ind i kampen - Vær med hvor det er sjovt.

Ingen kommentarer: