søndag den 25. januar 2009

Magiske sko !


Så fik jeg endelig bugt med knægtens magiske sko. Det magiske bestod i, at de altid dukkede op igen, selv om jeg smed dem i skraldespanden, smed dem ud i garagen eller gemte dem væk i bryggerset. Han fandt dem altid igen, og vupti... Så stod de igen i skostativet. De var nedslidte, der var hul i siden og de så meget grimme ud. Ok. Det var et par Adidas. Men han har skam fået nogle nye. Ikke bare mærkevarer, men dobbelt mærkevarer. En Puma /FireStone sko til " jeg græmmes pris". Så de burde kunne erstatte de gamle. ... Nå. Jeg tog et drastisk skridt, tog skoene ud i haven, hældte lidt benzin i skoene og tændte dem. Så bankede jeg på knægtens vindue, og da han kiggede ud på det lille bål, kunne han godt se at kampen var slut. Det var dog med smil, at han vinkede farvel til de gamle plader.

Ingen kommentarer: