fredag den 2. januar 2009

kunst for en million !


Kunst er noget farlig noget at tale om. Der er nok lige så mange meninger, som der er hoveder. Mange meninger bliver styret af trends, prisen, navnet på kunstneren o.s.v. For mig er det mere enkelt. Hvis det man betragter kan skabe en følelse - en stemning - eller et andet billede inde i mig selv. Så har det værdi for mig og er derved noget jeg vil kalde kunst. Jeg fik dette billede af en god ven.( Permanent udlån ) Noget han selv har lavet, siddet og svedt over, brugt tankevirksomhed på at lave og haft en mening med. Derfor vil billedet altid få mig til at tænke på ham som person. De mange gode og sjove stunder vi har haft sammen, den tid vi sammen, har brugt på vores fælles interesse. Jeg er glad for at have en lille del af hans personlighed hængende i mit hjem.
Om billedet er noget værd. MINDST EN MILLION. I min verden. Og så kan det jo gøre ligemeget, hvad de andre syntes.

Ingen kommentarer: