torsdag den 15. januar 2009

Tågen gennem på faren !



Tågen ligger som en klam dyne, når man kører på arbejde. Jeg havde ellers glædet mig til at dagene stille blev længere ( I øjeblikket bliver der 5 min. mere lys hver dag ) Tågen lægger dog en dæmper på fornøjelsen. Men måske er det kun mig der kan se tågen, for jeg bliver rask væk overhalet af folk, der kører som var det højlys solskin, med fri udsigt lang frem. Og nogle af disse folk er faktisk kollegaer fra fabrikken. Sidst i 2008 havde vi to medarbejdere, der var indblandet i et alvorlig færdselsuheld, lige udenfor fabrikken. Den ene mistede livet. Hukommelsen må være ekstrem kort, når man ræser med mere end 100 km. timer. Gennem mørke og tåge, for at nå lige 5 minutter hurtigere på arbejde. Kør dog lidt før hjemmefra !

Ingen kommentarer: