torsdag den 22. januar 2009

Et stik var ikke nok !



Nu sidder jeg med snot ud af næsen, trykken for kindbenene og en smule feber. Og tænker på det lille prik jeg fik i november 2008. Det kunne godt være, at det var en vaccine mod influenza, men ikke lige den influenza jeg nu er blevet ramt af. Og hvor har jeg bare ondt af mig selv. Taler vi om træningsskader, småskrammer, eller endda snitskader, plejer jeg aldrig at pibe. Men når hovedet bliver fyldt med snot bliver jeg en rigtig piv-skid ! Og tror næsten at jeg er dødelig ramt. Nu er det dog sådan, at den vildledelse hurtig bliver korrigeret af familien. " Det er jo bare en almindelig gang snue, så fald lige lidt ned ".
..... Nå, jeg må bare vente og skal helt sikker nok sætte pris på at trække vejret gennem næsen, når den evne kommer igen.

Ingen kommentarer: