torsdag den 1. januar 2009

Nytårsfortsæt !


I år skal jeg prøve noget nyt. Jeg har altid haft nytårsfortsæt. Mere eller mindre seriøse. Ikke alle ( Måske endda de fleste ) er aldrig rigtig blevet ført ud i livet. Men sidste år prøvede jeg noget nyt. Jeg skrev ned på en seddel, hvad jeg lovede mig selv. Gemte det i min pung. Og tog sedlen frem, hver gang jeg blev svag i troen. OG DET VIRKEDE ! Nul slik og chokolade i 2008 !! - Ja. jeg kom igennem hele 2008 uden at falde igennem. Det var faktisk ikke svært. De første par måneder havde jeg sedlen fremme, men det blev mindre og mindre. Og da jeg sad og tænkte nytårsfortsæt 2009, havde jeg problemer med at finde sedlen i min pung.
I år har jeg nedskrevet 12 ting, som jeg gerne vil leve op til. Printet dem ud, sat dem i ramme og hængt dem op ved min seng. Nu må vi så se om det holder. Det er helt sikker ambitiøs Og vil med sikkerhed også gavne mine omgivelser.

Ingen kommentarer: