mandag den 5. januar 2015

Til Brasillien igen !

Så er jeg tilbage i Brasillien / Recife. Noget af en omvæltning, efter at have fejret jul og nytår på traditionel dansk vis - Med almindelig grå vinter udenfor døren - Til nu at flyve ned til sol og sommer.
 
Nu er det ikke lige ferie - Men arbejde der står for. Og det bliver en hektisk uge med masse af arbejde. Denne gang bliver der ikke nogen weekend dage eller fridage, så det bliver ikke meget solbadning. Normalt bliver der lyst kl. 6.30 - Og det er næsten som de slukker lyset igen kl. 18.30 - Og det er faktisk lige den tid jeg er væk fra hotellet.
 
Nå, jeg må nyde aftenen i varmen - Normalt sidder jeg en lille times tid på terressen tæt ved havet og lytter til bølgerne, mens jeg ser på stjernerne og drikker et par kopper kaffe med fløde. Og samtidig glæde sig over, at jeg har muligheden for at arbejde på globalt plan.

Ingen kommentarer: