onsdag den 21. maj 2014

Regnbuen - Et besøg værd !

Konen og jeg var på vej til konfirmation på Sjælland. Da vi havde planlagt en overnatning, havde vi god tid og tog ruten tværs over øen for at nyde naturen. Vi havde planlagt et pit stop i Frederiksund for måske at spise frokost, med udsigt ud over vandet. Det var dog ikke så nemt at finde, så vi kørte op i byen for at se hvad der var. 
Her fik vi øje på Restauranten Regnbuen. Ikke at den ud af noget særlig, men den havde gode parkeringsforhold og så rimelig ud. - Den holdning skulle dog hurtig blive gjort til skamme. For besøget var fyldt med gode overraskelser.

Da vi kom ind var restauranten som klippet ud at vores feriebilleder fra Side i Tyrkiet. Meget originalt. Og mange små sjove detaljer. Betjeningen var også fin. - ( Selv restauratøren var meget tyrkisk at se på ) - Madkortet var stort og prisen var helt i bund. Derfor havde vi ikke forventet det helt store. Jeg bestilte et stjerneskud og konen bestilte 3 håndmadder.

Og hvilken servering. Alt var over forventning (Se lige billedet af 3 håndmadder ) Havde det været hvilket som helst andet sted, så havde de kostet mere en en "Hund" - Her var prisen 55 kr. Dette sted kan jeg varmt anbefale. Trods det beskedne ydre er steder bare helt i orden.

Som bonus info kan jeg sige: Jeg kunne få en EFES øl (Tyrkisk øl) - Toiletterne var super rene - Betjeningen havde tid til at komme og spørge om maden smagte - Og maden var på bordet under 10 minutter efter bestillingen. 

Ingen kommentarer: