søndag den 18. maj 2014

Bellevue gavekort - Dobbelt til grin !

Min kone og jeg samler efterhånden mere på gode oplevelser end materielle ting. Ikke fordi de materielle ting er noget skidt - Mere fordi oplevelser kan deles og skaber glæde på en anden og mere sjælelig facon. 
Derfor er konceptet med gavekort til oplevelser også noget der virkelig er gået rent ind ved os. Uanset om det er fødselsdage / julegaver eller andet. Så ønsker vi os disse gavekort. Vi har efterhånden fået gavekort fra alle de forskellige udbyder som er på marked, og har været godt tilfreds.

MEN........... Denne gang fik vi et BELLEVUE CAFÉ BURGER gavekort - Til 299 kr. - Det så eller godt ud og vi planlagde at bruge det på en tur til Sjælland i maj. 

Nu har vi været af sted, og er hvilken skuffelse !

1. Gavekortet lød på 299 kr. Og gav ret til 2 Café burger. - Men så man på cafeens menukort, så kostede denne burger kun 109 kr. Altså var gavekortet hele 81 kroner dyrer, end hvis vi var gået lige ind fra gaden og havde købt burgeren.

2. På gavekortet står den: Denne gave byder 2 personer på en lækker og velsmagende café burger. Men det var ikke lige det der kom på bordet. - OK - De grove pommes var flotte, men burgeren ville ikke engang jeg være stolt af at have lavet i mit eget køkken. Brødet var tørt - Bøffen nærmest dobbelt stegt og salaten havde lagt så længe i stuetemperatur, at det så slatten ud.

Restaurenten var Café Vivaldi i Helsingør. Det er ikke anbefalingsværdig overhovedet. 

Jeg vil anbefale BELLEVUE og VIVALDI at gennemse deres koncept. Og manne betydelig op. Det var simpelhen noget bras.

Til alle jer andre vil jeg anbefale ikke at prøve Bellevue gavekort. Næsten alt andet er bedre. - Husk også, hvis I går på Vivaldi i Helsingør, så tag noget andet en deres Café burger. Det kan næsten også kun blive bedre.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har også prøvet Bellevue gavekort med samme oplevelse. at gavekortet var dyrer end varen jeg fik. Øv Øv Øv

Unknown sagde ...

Mand, det er smertefuldt, når vi ser en god handel, og det viser sig at være en skuffelse. Meget irriterende! Vidste du klage?



Torsten @ MightyTravels