torsdag den 29. maj 2014

Ree Park mange plusser - Et minus !


I mandags var vi, sammen med børn og børnebørn, i Ree Park, Jeg havde aldrig før været i parken og blev virkelig positiv overrasket. Området var pænt og rent og der var gjort meget ud af omgivelserne. Selv om diversiteten mellem dyrene ikke er så stor som i en almindelig Zoo, har Ree park formået at udstille deres dyr i et naturligt miljø, hvor det ikke er tilskuerne der er i centrum. - Det helt store scoop er nok deres broer over de forskellige bure.

Med en kone som kører El-Scooter, var det helt fantastisk hvordan handicap-venlighed var tænkt ind i parken ( Det burde Ree Park nok reklamerer noget mere med - da det bestemt kunne give flere kunder i butikken ) - Ikke en eneste gang skulle vi tænke på om det var muligt at komme frem. Stor ros til parken. 
I abe området fulgte en dygtig ældre dame med rundt. Hun fortalte levende om aberne og parken. Og passede på at aberne ikke "angreb" konens El-scooter. 


Eneste malurt i bægeret var spisestedet. Her stod to unge piger, som nærmest var ligeglade. Menuen fra weekenden hang stadig på væggen, selv om der ikke kunne købes buffet - Og det var ikke muligt at se hvilket udbud de havde denne dag. Min datter spurgte flere gange ind til udvalget og hun måtte faktisk presse pigerne til at hente og hænge hverdags menuen op. (Hvilket tog over 5 minutter) - Og pigernes kropssprog var ikke til at tage fejl af.  -  "Kunder er nærmest til besvær"  - Her burde Ree park stramme op. Giv pigerne et back stage job eller hæld dem helt ud. De er langt fra den venlighed og service vi så mellem alle de andre medarbejdere.

PS: Maden vi fik var dog helt i orden. Pulled Chicken burger var rigtig god. - Og ros til de dyrepassere der fodrede dyrene, samtidig med at de levende fortalte om parken og dens dyr. 

1 kommentar:

Michael Fisker, Driftschef Ree Park sagde ...

Hej Niels
Tak for dine kommentarer omkring Ree Park. Rigtig dejligt at høre om de mange plusser, du beskriver. Vi hører det heldigvis meget ofte fra vore mange gæster. Dog er jeg rigtig ærgerlig over, at læse om jeres kedelige oplevelse i caféen. Som driftschef er det mit ansvar, og jeg vil naturligvis straks tage en snak med de involverede medarbejdere, der bestemt ikke kan være denne manglende service bekendt. Korrekt at vi skifter menu mellem weekend og hverdage. Derfor må og skal vor skiltning også være korrekt og på plads, inden vi betjener vore gæster. Jeg har nu heller ikke tidligere oplevet, at vi ikke kunne løfte denne simple opgave. Således er det min klare opfattelse, at du her løb ind i "undtagelsen der bekræfter reglen", men dette er jo kun en ringe trøst, set med dine øjne....
Jeg skal endnu engang beklage, de dårlige oplevelser, du og dit selskab har fået. Jeg håber, plusserne I har oplevet i Ree Park, overskygger minus-oplevelsen, så I på et andet tidspunkt får lyst til at besøge Ree Park igen.
Skulle dette være tilfældet, vil jeg meget gerne, at du kontakter mig via min mail, som du kan finde på Ree Parks hjemmeside. Så tror jeg bestemt, jeg vil kunne gøre "minus til plus"...
Endnu engang tak for din konstruktive kritik, som naturligvis er med til at gøre os til bedre servicepersoner, til glæde for vore kommende gæster.
Med venlig hilsen
Michael Fisker, Driftschef, Ree Park