mandag den 17. februar 2014

Nyt ur - personlig og pålidelig !

Mit gamle ur - En ellers udemærket Casio Quartz er begyndt at leve sit eget liv. Nogle gange går den bare i stå. Andre gange har den tabt 10 - 20 minutter. Jeg kan ikke helt regne den ud, for nogle gange går den upåklagelig i flere dage. Og lige pludselig skal jeg stille den rigtig 2 - 3 gange på en dag. Det er en smule farlig med sådan et ur, da jeg ofte har møder, fly afgange eller andet, hvor præsision er vitalt. - Jeg ved godt at mange af mine kollegaer bare kigger på deres telefon, men det kommer jeg aldrig til. Det virker alt for besværlig.
Derfor ønskede jeg penge i fødselsdaggave, så der kunne blive til et pålidelig ur, som jeg hurtig kan tjekke ved at se på mit håndled. - Derefter gik jeg på "jagt" på internettet. - Og minsanten om jeg ikke fandt lige det rette ur. En Seiko Seamaster - Med solcelle optrk - Vandtæt til 100 meter og ægte safirglas. - Og så ser det faktisk rigtig flot ud. Jeg er ellers ikke ret meget for smykker, men mit ur må gerne se flot ud. Det er trods alt en ting jeg har på altid. Og som gerne må vise lidt personlighed. - Uret købte jeg på QXL - ( Frste gang jeg købte noget her - Men ikke sidste gang. Det gik lige efter bogen )

Ingen kommentarer: