onsdag den 12. februar 2014

Arbejde kan være en ren fornøjelse !

Min lille hytte
Udsigten fra teressen
Sjælden har jeg boet så tæt på stranden - Og med så meget feriestemning - Uden at være på ferie. Det hotel, som firmaet har lavet aftale med, er valgt ud fra at det er tæt på fabrikken og at det er prisbilligt. - Men set fra min vinkel - Og jeg har prøvet at bo under mange mærkelige forhold. Så er dette hotel virkelig ok. - Manden er middelmådig og værelset er ikke noget at prale af (Sammenlignet med det jeg ser i Indien og Kina) - MEN..... beliggenheden er fantastisk. Var det ikke fordi jeg er landet midt i regntiden, så havde det været perfekt. Fugtigheden er 100 og temperaturen er aldrig under 30 - Selv om natten. Selv om der er meget at lave på fabrikken, så kan jeg næsten glemme at det er arbejde, når jeg sidder de sidste 30 minutter inden "godnat" og lytter til havet. - At jeg så savner konen ved siden af er en anden sag. For ofte er selv de bedste ting ikke ret meget ved, hvis man ikke har nogen at dele det med.

Ingen kommentarer: