torsdag den 8. august 2013

Manglende hygiejne diciplin !

Maden på hotellet er fin. Intet at klage over. Både morgen - middag og aften er sat op som en større buffet. Med en rimelig variation. Maden er endda ofte anrettet, så det ser lidt lækkert ud. Og er til tider også krydret med eksotiske navne. - Men en buffet kræver en vis form for diciplin fra gæsternes side. Her taler jeg ikke om kø diciplin, for det kan man næsten ikke holde i et buffet område, hvor folk krydser rundt mellem mulighederne 

MEN HYGIEJNEN ! - Folk smider "tag-tøjet" ned i maden - De sutter på fingrene og klør sig i næsen,( Eller det der er værre ) hvorefter de frisk tager om det fælles grej til at tage maden. - Mange lader deres "snotunger" stå og rode rundt i maden, - Hvorefter ungerne ofte enten plukker det bedste ud af maden eller finder ud at at de ikke vil have det og tager så fællesgaflen over i en anden madskål. - Flere gange har jeg ser at IS området ligner en bombe - Eller rettere - Ligner gulvet under en 1 årig, som har siddet og spist i en barnestol. 
Det kan godt være at jeg er en smule bakterie forskrækket efter at have styret en laboratorie på et mejeri. Men alligevel......... Noget af det jeg ser er direkte ulækker opførsel.... Og det er ikke kun børnene. 
PS: Jeg har set hoteller i området, som reklamerer med "Only Adult" - Det var måske værd at undersøge nærmere !

Ingen kommentarer: