torsdag den 15. august 2013

Bedre end sit rygte !

Jeg var til besøget for nylig på Region Sydjyllands hospital i Kolding. Konen skulle gennem en undersøgelse. Jeg kommer ikke så tit sådanne steder, så jeg havde ikke nogle bestemte forventninger til besøget. Ud over at der i rigtig lang tid har været en offentlig debat om nedskæring og forringelser. - Men det var slet ikke denne negative oplevelse jeg fik. - Det var nemt at parkerer ved hovedindgangen - Ved indgangen stod en servicemenarbejder og forklarede folk hvilken vej de skulle gå.
På mellemgangen stod en servicemedarbejder og solgte salat og sandwich til en utrolg lav pris - Konen kom ind til tiden og der var ingen overraskelser overhovedet. Så jeg forstår ikke lige den negative omtale. Jeg kan kun sige godt om Kolding sygehus. - Det er måske bare smilet og den positive stemning der skal overdøve den smålige danske kræve mentalitet, der aldrig kan stillis tilfreds.  

Ingen kommentarer: